2017-06-28 Laur Konsumenta 2017

Ceramic Pro Polska Konsumenckim Liderem Jakości 2017

Marka Ceramic Pro Polska została wyróżniona w ogólnopolskim programie konsumenckim, prowadzonym przez redakcję „Strefy Gospodarki”, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z jedną z największych polskich gazet – Dziennikiem Gazetą Prawną. Ceramic Pro Polska otrzymało tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości 2017. Marka okazała się bezkonkurencyjna w kategorii powłok ochronnych, zdobywając 21,1%wszystkich głosów i została wyróżniona złotym godłem.

Konsumencki Lider Jakości to program, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania realizowane w ramach projektu za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Organizatorzy nie tylko identyfikują liderów, ale również zbierają wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo ich analiza przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze.

W kategorii powłok ochronnych przebadano 12 100 osób. Konsumenci złotym godłem wyróżnili markę Ceramic Pro (21,1 % głosów), srebrnym 4Nano (18,3 % głosów), a brązowym Line-X (14,9 % głosów). Konsumenci, którzy wybrali naszą markę, ocenili ją jako : „dobra jakość”, „bardzo solidna”, „ wytrzymała na lata”, a swój wybór uzasadniali w następujący sposób: „Jestem z niej w stu procentach zadowolony”, „Używam tylko tej marki, bo bardzo dobrze przywiera do powierzchni” czy „Bardzo solidny produkt”.

Złoty Laur