2017-06-28 Laur Konsumenta 2017

Ceramic Pro Polska Konsumenckim Liderem Jakości 2017

Marka Ceramic Pro Polska została wyróżniona w ogólnopolskim programie konsumenckim, prowadzonym przez redakcję „Strefy Gospodarki”, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z jedną z największych polskich gazet – Dziennikiem Gazetą Prawną. Ceramic Pro Polska otrzymało tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości 2017. Marka okazała się bezkonkurencyjna w kategorii powłok ochronnych, zdobywając 21,1%wszystkich głosów i została wyróżniona złotym godłem.

Konsumencki Lider Jakości to program, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania realizowane w ramach projektu za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Organizatorzy nie tylko identyfikują liderów, ale również zbierają wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo ich analiza przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze.

W kategorii powłok ochronnych przebadano 12 100 osób. Konsumenci złotym godłem wyróżnili markę Ceramic Pro (21,1 % głosów), srebrnym 4Nano (18,3 % głosów), a brązowym Line-X (14,9 % głosów). Konsumenci, którzy wybrali naszą markę, ocenili ją jako : „dobra jakość”, „bardzo solidna”, „ wytrzymała na lata”, a swój wybór uzasadniali w następujący sposób: „Jestem z niej w stu procentach zadowolony”, „Używam tylko tej marki, bo bardzo dobrze przywiera do powierzchni” czy „Bardzo solidny produkt”.

Złoty Laur

Nasz serwis internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij